En stor murbygning med trær foran seg

NevSom har kompetanseansvar for  søvnsykdommene narkolepsi, idiopatisk hypersomni og Kleine-Levin syndrom og for nevroutviklingsforstyrrelser ved sjeldne tilstander.

• Mandag 08:00 - 15:00
  • Tirsdag 08:00 - 15:00
  • Onsdag 08:00 - 15:00
  • Torsdag 08:00 - 15:00
  • Fredag 08:00 - 15:00
  • Lørdag STENGT
  • Søndag STENGT

Postadresse

NevSom – Nasjonalt kompetansesenter for nevroutviklingsforstyrrelser og hypersomnier Oslo universitetssykehus HF Ullevål Postboks 4956 Nydalen 0424 OSLO

Slik finner du fram

Oppmøtested

Oslo universitetssykehus
Ullevål sykehus
Kirkeveien 166, Oslo
Bygg 31 A, 4. etasje
(det finnes heis på baksiden av bygget)

Foto av bygget

Ullevål sykehus Bygg 31

Kirkeveien 166

Arrangementer

• Markørrollen
    Dette er et forum for deg som ønsker mer kunnskap om bruk av markørrollen i helsefaglig simulering. Markører brukes spesielt i psykisk helsevern, men også ved somatiske enheter viser det seg å være et nyttig tilskudd.
    Markørrollen
    Alltid tilgjengelig
  • Train-the-Trainer i helsefaglig simulering 13.-15. mai ved Sykehuset i Innlandet
    Dette er et grunnkurs for å bli fasilitator i helsefaglig simulering. Alle deltagerne får mulighet til å prøve seg som fasilitator og gjort seg noen erfaringer om hvordan det er å fasilitere.
    13.
    3 dager