En person som holder en penn

Seksjon for drift- og forskningsstøtte

Seksjon for drift- og forskningsstøttes hovedoppgaver er å støtte hele avdelingen på tvers, både på Ullevål og Rikshospitalet, innenfor pasientadministrasjon, service og forskning. Avdelingen består av ca. 350 ansatte hvorav vel halvparten er eksternt lønnede (ikke fast ansatte).

08.00 til 15.30

Avdelingen for immunologi og transfusjonsmedisin
Oslo Universitetssykehus Postboks 4950 Nydalen0424 Oslo

Slik finner du fram

Oppmøtested

Bygg A, 2. etasje, ekspedisjonen

​Kollektivtrafikk til Rikshospitalet

Det går buss, trikk og T-bane til Rikshospitalet.

For rutetider se ruter.no eller ring 177.

​Det går både buss og trikk til Ullevål sykehus, med stoppesteder ved hovedinngangen til sykehuset.

Se ruter.no for ruteinformasjon.

Praktisk informasjon

​Klinikk for laboratoriemedisin (KLM) er en forskningstung klinikk, med flere internasjonalt anerkjente forskningsmiljø i tett samarbeid med Universitetet i Oslo. De 63 forskningsgruppene er fordelt på klinikkens 7 avdelinger, og har ansvaret for 6 av de regionale kjernefasilitetene for forskning. Her finner du oversikt over alle forskninggruppene i klinikken.

NYHETER fra avdelingen og klinikken

ARTIKLER fra avdelingen og klinikken