nærbilde mikroskop

Seksjon for utprøvende diagnostikk og forskningsstøtte

Seksjon for utprøvende diagnostikk og forskningsstøtte utfører vev- og cellerelaterte analyser for kliniske studier og forskningsprosjekter for en rekke ulike oppdragsgivere. I tillegg er seksjonen sentral ved implementering av ny molekylær diagnostikk innen kreft, og koordinerer den nasjonale infrastrukturen for presisjonsdiagnostikk – kreft (InPreD). Seksjonen består av to enheter; Enhet for Forskningsstøtte og Enhet for Studierelatert diagnostikk.

• Mandag 09:00 - 14:30
  • Tirsdag 09:00 - 14:30
  • Onsdag 09:00 - 14:30
  • Torsdag 09:00 - 14:30
  • Fredag 09:00 - 14:30
  • Lørdag STENGT
  • Søndag STENGT

Oslo universitetssykehus HF
Radiumhospitalet
Avdeling for patologi
Enhet for forskningsstøtte
Postboks 4953 Nydalen

Slik finner du fram

Oppmøtested

Forskningsstøtte: Radiumhospitalet/OCCI, Ullernschausseen 64, inngang 2A, blå blokk, 7 etg. 0379 Oslo. Studierelatert diagnostikk: Ullernchausseen 64, rød blokk, 5. etasje
En stor bygning med en person som sykler

Oslo Cancer Cluster Innovasjonspark

Ullernchausseen 64/66

Praktisk informasjon

​Klinikk for laboratoriemedisin (KLM) er en forskningstung klinikk, med flere internasjonalt anerkjente forskningsmiljø i tett samarbeid med Universitetet i Oslo. De 63 forskningsgruppene er fordelt på klinikkens 7 avdelinger, og har ansvaret for 6 av de regionale kjernefasilitetene for forskning. Her finner du oversikt over alle forskninggruppene i klinikken.