Innlogging med elektronisk ID
Logg inn via ID-Porten med elektronisk ID med BankID, BankID mobil, Buypass eller Buypass mobil.
Om du får problemer med innlogging til via ID-porten, kan du få svar på vanlige spørsmål via difi.no.
Innlogging med engangskode
Hvis du ikke har elektronisk ID, kan du få tilsendt engangskode på SMS fra behandlingsstedet.
Her kan du logge inn for digital egenregistrering
Hvordan foregår behandlingen?
Du kan logge inn via PC, nettbrett eller smarttelefon. Etter innlogging kommer du direkte til det skjemaet du skal besvare.
Når du har mottatt innloggingsinformasjon og logget inn, kan du starte utfylling av skjema som du kommer inn i. Svarene dine blir lagret etter hvert som du fyller ut. Må du avbryte utfyllingen, kan du fortsette der du slapp på et senere tidspunkt. Når du er ferdig med besvarelsen, trykker du «Ferdig» og bekrefter at skjemaet skal leveres. Hvis du skal svare på flere kartlegginger, åpner de seg automatisk etter hvert som skjemaene leveres.
Hvor lang tid det tar å fylle ut de ulike skjemaene, kommer an på hvilket eller hvilke skjemaer du skal fylle ut.
Det er ikke mulig å endre besvarelsen på skjemaer som er levert. Det varierer hvor lang tid det tar før behandleren din går gjennom svarene dine. Det er ingen mulighet for elektronisk dialog med behandleren om skjemaet, men du kan snakke med vedkommende om svarene i neste konsultasjon.
Kilder for informasjon
Digital egenregistrering tilfredsstiller kravene i
Norm for informasjonssikkerhet i helse og omsorgstjenesten.
Se også informasjon om personvern for Oslo universitetssykehus.
Ofte stilte spørsmål
Ta kontakt med avdelingen du får behandling ved hvis du har spørsmål om utfylling av skjema.