Vil du motta nyhetsbrev fra oss?

Vi informerer om kurs, seminarer og konferanser og sprer kunnskap om utredning, diagnostisering og behandling av akutte og langvarige smerter.

Avdeling for smertebehandling, Nasjonal kompetansetjeneste for nevropatisk smerte og regional kompetansetjeneste for smerte sender ut nyhetsbrev inntil 6 ganger årlig. ​

Nyhetsbrevene er rettet mot helsepersonell, privatpersoner, pasienter og pårørende.

I tråd med EUs nye personvernregler trenger vi ditt samtykke for å kunne sende ut nyhetsbrev.

Har du spørsmål kan du kontakte nettredaktør Sara Magelssen Vambheim​

Om avsender
Avdeling for smertebehandling er en tverrfaglig smerteklinikk underlagt Akuttklinikken ved Oslo universitetssykehus. Vi utreder og yter smertebehandling til pasienter med akutte og/eller langvarige smertetilstander.

Nasjonal kompetansetjeneste for nevropatisk smerte (NaKoNev) og Regional kompetansetjeneste for smerte (ReKS) er organiserte under Avdeling for smertebehandling. Tjenestene initierer og driver kunnskapsformidling og forskning. Vi sender jevnlig ut nyhetsbrev for å informere om våre tjenester.

Ved å melde deg på vårt nyhetsbrev samtykker du til at Avdeling for smertebehandling, Nasjonal kompetansetjeneste for nevropatisk smerte og Regional kompetansetjeneste for smerte kan sende deg inntil 10-15 nyhetsbrev årlig. Vi kan kun lagre og bruke e-postadressen din til dette formålet, og kan ikke dele den med andre.

Du kan melde deg av nyhetsbrevet når som helst i samtykkeperioden. Dette gjør du ved å klikke på «meld meg av»-linken nederst i hvert nyhetsbrev, eller ved å sende oss en e-post.

Du kan når som helst be om innsyn i hvem som har lagret informasjonen om deg, hvor den er lagret, og hvem som har tilgang til denne informasjonen.

Du kan lese mer om personvernforordningen GDPR og hvorfor vi ber om samtykke på Datatilsynets nettsider

Sist oppdatert 02.06.2022