Vi tilrår at du alltid nyttar siste versjon av nettlesaren din.

Om kompetansetjenesten for gynekologisk onkologi

Nasjonal kompetansetjeneste for gynekologisk onkologi skal bygge opp og spre kompetanse om behandling av gynekologisk kreft.
Les mer om oss
Gruppebilde av ansatte

Eksterne fagartikler

Arrangementer

• Fullt
      Train-the-Trainer i helsefaglig simulering 27.-29. august ved OUS
      Dette er et grunnkurs for å bli fasilitator i helsefaglig simulering. Alle deltagerne får mulighet til å prøve seg som fasilitator og gjort seg noen erfaringer om hvordan det er å fasilitere.
      Train-the-Trainer i helsefaglig simulering 27.-29. august ved OUS
      27.
      august
      3 dager