Bedriftslag for ansatte

Tilbud og goder

​Oslo universitetssykehus er mer enn bare en spennende arbeidsplass med dyktige kollegaer. Hos oss finner du også et godt og variert kultur- og fritidstilbud som du kan få glede av.

​​​Bedriftslag

Mosjon gjennom bedriftsidrettslaget skaper trivsel, velvære og samhold på arbeidsplassen, på tvers av yrker og avdelinger. Hos oss finner du et bredt tilbud innen både innendørs- og utendørsaktiviteter.

Kor

Er du glad i sang og musikk? Da kan kanskje en av våre fire bedriftskor passe for deg? Coradium er et blandet kor med tilholdssted Radiumhospitalet, Cordis Vocalis er et damekor som holder til på Ullevål, Corruso er et blandet kor for ansatte med ansvar for rus- og psykisk helsepasienter i Oslo, og Rikshospitalets kor er et blandet kor som holder til på Rikshospitalet.

Revy og kulturtilbud​​

OUS setter opp revy jevnlig. Det er en sosial begivenhet for ansatte når revyen settes opp på Chat Noir. For å bli med som deltaker (skuespiller, muliker, medhjelper) er det audition som lyses ut på intranett. Vi har også flere andre kulturtilbud du kan ta del i som Kunstringen og rabatterte billetter til forestillinger etc.

Ferieleiligheter og hytter

Sykehuspersonalets interessekontor tilbyr flotte ferieleiligheter og hytter i Norge og Frankrike for utleie. Disse er disponible for alle fast ansatte i OUS.

Se spik.no

Barneh​​ager

Våre ansatte har prioriterte barnehageplasser før andre søkere, dersom du skulle ha behov for det. Barnehagene til OUS er driftet av Norlandia, Kanvas,Trygge barnehager og ULNA-barnehagene​.

Sist oppdatert 18.08.2022