Bilde av bygg 31 på Ullevål, en murbygning i flere etasjer

Nasjonal kompetansetjeneste for sjeldne diagnoser

Nasjonal kompetansetjeneste for sjeldne diagnoser er en nasjonal tjeneste som samordner alle kompetansesentrene for sjeldne diagnoser i Norge. Fellesenheten ligger i bygg 31 på Ullevål.

Nasjonal kompetansetjeneste for sjeldne diagnoser utgjøres av ni landsdekkende kompetansesentre, der rundt 200 personer bidrar med sin ekspertise.

Vår kunnskapsportal, Sjelden.no, tilbyr en rekke ressurser: En omfattende diagnoseoversikt, digitale kurs, instruktive korte videoer, samt en kalender over kommende arrangementer.

Skulle du ikke finne det du søker etter på våre nettsider, står Sjeldentelefonen klar til å assistere deg. Du kan ringe gratis på 800 41 710. For generelle fagspørsmål som ikke krever personopplysninger, vennligst send en e-post til sjeldne-diagnoser@ous-hf.no.

For pasientrettet informasjon om sjeldne diagnoser, besøk Helsenorge.no.

Oppdag mer om de viktige oppgavene kompetansetjenesten utfører.

• Mandag 08:30 - 15:30
  • Tirsdag 08:30 - 15:30
  • Onsdag 08:30 - 15:30
  • Torsdag 08:30 - 15:30