Brukerundersøkelse

Si din mening!

Dine erfaringer som pasient ved Oslo universitetssykehus er viktig både for oss som jobber her og for pasienter som kommer etter deg. Vi trenger dine innspill for å bli bedre!

Foto av en mann som snakker med en kvinnelig resepsjonist

Varsel på SMS om brukerundersøkelsen

er midlertidig stanset grunnet nødvendige sikkerhetsvurderinger.

Alle svar registreres og følges opp

Alle tilbakemeldinger vi har fått så langt blir gjennomgått av fagpersoner i Direktørens stab og i de aktuelle avdelinger, sengeposter og poliklinikker, slik at svarene kan brukes i vårt forbedringsarbeid.

Les mer om hvordan vi benytter tilbakemeldingen fra deg

Har du en kommentar?

Hvis du ikke selv har vært pasient hos oss, men er pårørende, eller bare ønsker å komme med en kommentar, for eksempel på våre nettsider, kan du anonymt benytte "Fant du det du lette etter" nederst på siden.

Har du en idé til et innovasjonsprosjekt?

Har du en god idé som kan være til nytte for våre pasienter og pårørende? Ved Oslo universitetssykehus har vi et eget idémottak, Idépoliklinikken, som gjerne hører fra deg.

Legg inn din idé om hvordan vi kan bli bedre! (Idepoliklinikken.no)

Klage på behandlingen?

Siden brukerundersøkelsen er anonym kan vi ikke besvare klager som kommer på den måten. Hvis du har en klage som du ønsker svar på, må du sende en skriftlig klage.

Les mer om retten til klage og erstatning 

Takk for at du tar deg tid til å dele dine erfaringer med oss!