En mann og en kvinne i medisinske scrubs

Arbeidsplassen vår

Som medarbeider ved Oslo universitetssykehus blir du en del av Norges største helsefaglige arbeidsplass

Store faglig oppdrag

Hos oss finner du noen av Norges ledende eksperter innen sine felt og personer med lang erfaring innen ulike fagmiljøer. Samtidig har vi til enhver tid flere hundre medarbeidere under opplæring eller videreutdanning. Fordi vi er et universitetssykehus har forskning, innovasjon og utdanning en særlig viktig plass hos oss.

Hos oss er du sikret store faglige utfordringer med spennende teknologi. Hvert år rekrutterer vi over 5000 nye medarbeidere. Vi har stillinger innenfor de fleste medisinske fagfelt, og andre stillinger som også bidrar til et godt sykehus for våre pasienter og pårørende.

Vil du bruke din kompetanse til å redde liv og helse ved Oslo universitetssykehus? Da bør du ta en kikk på våre ledige stillinger!

Faglig stolthet

Med våre 25 000 medarbeidere blir du en del av Norges største helsefaglige arbeidsplass. Vi skal være en arbeidsplass som våre medarbeidere skal være stolte av. Et inkluderende arbeidsmiljø preget av åpenhet og respekt er svært viktig for oss. Uansett hva du jobber med vil du få muligheten til å utvikle deg og benytte din kompetanse på et sted hvor det virkelig teller. Ikke minst er vi opptatt av at du skal trives hos oss! Nye medarbeidere er viktige for at vi skal utvikle vår arbeidsplass.

Les vår Rekrutteringsstrategi

Rekrutteringsstrategien skal gi retning for hvordan Oslo universitetssykehus skal tiltrekke, rekruttere og beholde kompetanse for å imøtekomme sykehusets og pasientens behov. Vi er nødt til å tenke nytt rundt måten vi bruker kompetansen vår på, hvordan vi skal tiltrekke og rekruttere nye medarbeidere, ikke minst hvordan vi skal ta vare på og utvikle den kompetansen vi allerede har ved sykehuset vårt.

Oslo universitetssykehus skal være en attraktiv arbeidsplass med et arbeidsmiljø preget av tillit, åpenhet og respekt. Vi skal også oppleves som en mangfoldig og inkluderende organisasjon.

#vierous

Sist oppdatert 19.12.2023