Regional kompetansetjeneste for epilepsi og autisme

Kompetansetjenesten jobber med å styrke kvaliteten på tjenestene innenfor epilepsi og autisme i Helse Sør-Øst. Vi arrangerer kurs, informerer, underviser og gir råd og veiledning. Kompetansetjenesten bidrar til planleggingen av innleggelser av pasienter med dobbeltdiagnosen epilepsi og autisme ved Spesialsykehuset for epilepsi (SSE).

• Mandag STENGT
  • Tirsdag STENGT
  • Onsdag STENGT
  • Torsdag STENGT
  • Fredag 09:00 - 11:00
  • Lørdag STENGT
  • Søndag STENGT

Slik finner du fram

En bygning med parkeringsplass

SSE Sandvika

• Markørrollen
    Dette er et forum for deg som ønsker mer kunnskap om bruk av markørrollen i helsefaglig simulering. Markører brukes spesielt i psykisk helsevern, men også ved somatiske enheter viser det seg å være et nyttig tilskudd.
    Markørrollen
    Alltid tilgjengelig
  • Train-the-Trainer i helsefaglig simulering 13.-15. mai ved Sykehuset i Innlandet
    Dette er et grunnkurs for å bli fasilitator i helsefaglig simulering. Alle deltagerne får mulighet til å prøve seg som fasilitator og gjort seg noen erfaringer om hvordan det er å fasilitere.
    13.
    3 dager